Velocity Reviews

Velocity Reviews (http://www.velocityreviews.com/forums/index.php)
-   MCSE (http://www.velocityreviews.com/forums/f25-mcse.html)
-   -   2 x 1GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 41X4256 (http://www.velocityreviews.com/forums/t667859-2-x-1gb-pc2-5300-ddr2-sdram-41x4256.html)

Sakari Aho 01-29-2009 07:58 PM

2 x 1GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 41X4256

Maailmaa parhaillaan silpova ydinpäästöjen synnyttämä nälänhätä alkaa saada
sellaiset mittasuhteet, ettei sellaista olla nähty maailmansotien 40-luvun.
Suomessa ei tietysti poliittisesta harhaisuudesta ja kaunasta johtuvan
ydinhaihattelujen yms. takia olla tajuttu päälle kaatuvan nälänhädän
globaliutta. Kuvaavaa tilanteessa on, että nyt kun jo neljäs maailman
viljasatokato alkaa olemaan selviö satsataan viljelyyn muissa meitä
sivistyneimmissä maissa paniikinomaisesti. Esim. Indonesiassa on haluttu
saada riisipulaan kahden vuosisadon väliin vielä yksi kausi, eli 5 satoa 2
vuodessa. Ja tämäntyyppiset epätoivoiset yritykset räjäyttävät sivussa myös
maailman apulannantuotantokapasiteetit pohjiinsa.

Tilanne on nyt jo se, että Suomessa ei yksinkertaisesti SAA apulannan
kaltaisia maatalouden perustuotteita edes rahalla. Ei vaikka Suomi on
maailman harvoja raaka-ainetuottajia näille, niin piti vaan lahjoittaa
tuotantoyksiköt ulkomaalaisille tyhmyytään. Ja nyt apulantojen hinnat ovat
pahimmillaan jopa 6-kertaistuneet parissa vuodessa ja kaikialta loppumassa
käsiin. Olen saanut kuulla, ettei riitä apulantaa edes Suomen
sokerijuurikaskasvattajille. Siksi on tyydyttävä korvikkeisiin, kuten Oulun
bio-haukuttuun typpioksiduulisalpiatariin. Jos edes sitä saa. Tällä hetkellä
kun viljat pitäisi kylvää maahan, niin apulantaa ei enää ole mistään
saaatavissa!

Ei tarvitse olla kaukaa viisaampi oivaltaakseen, että tilanteessa, jossa
ruoka on loppu, viljapellot kuivaa käsiin -40% sadantakadon
ydinaavikoitumisessa ja edes elinehtona jatkotuotannolle tärkeää apulantaa
ei saa koko maastamme ollaan todella lähellä nälänhätää myös Suomessa! Tähän
sitten TVO/Posivan järjestämät mehiläiskadot ja ainoan merkittävän
ruoka-aitan Itämeren tappaminmen ydinvoimin. .. Oi voi sentään!( Voi käydä
jopa niin, että luonto viimein kostaa ydinrikollisillemme oikeen korkojen
kanssa!

Kline Sphere 01-29-2009 09:03 PM

Re: 2 x 1GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 41X4256

does it come with fries?

Kline Sphere (Chalk) MCNGP #3

Kline Sphere 01-30-2009 05:13 PM

> [...]

>cross-posting Finnish-language garbage messages to other hierarchies.
>
>Several bots are currently being run to try to remove these messages
>(which are posted from the rogue news server news-in1.superfeed.net),
>but unfortunately it is quicker to randomly generate than to find and
>then remove messages.
>
>The users of sfnet would much appreciate if you do not post followups
>to these messages (specially cross-posting to the sfnet hierarchy),
>the original garbage messages should be removed shortly. Thank you.

Thanks Otto,

So I guess it does not come with fries then. What about a chocolate
shake, does it come with that?

Kline Sphere (Chalk) MCNGP #3

Frisbee® 01-30-2009 08:25 PM

Kline Sphere wrote:

> Thanks Otto,
>
> So I guess it does not come with fries then. What about a chocolate
> shake, does it come with that?
>
> Kline Sphere (Chalk) MCNGP #3

Hey you need to get finished with your FaceBook setup... you haven't even
confirmed me as a friend yet! Did my check bounce or something?

Kline Sphere 02-03-2009 09:09 PM

Re: 2 x 1GB PC2-5300 DDR2 SDRAM 41X4256

>Hey you need to get finished with your FaceBook setup... you haven't even
>confirmed me as a friend yet! Did my check bounce or something?

i wish to give facebook exam. please be sending me dumps on facebook.
i have no money.
waiting....

Kline Sphere (Chalk) MCNGP #3