Velocity Reviews

Velocity Reviews (http://www.velocityreviews.com/forums/index.php)
-   DVD Video (http://www.velocityreviews.com/forums/f40-dvd-video.html)
-   -   DVR / video clip player (http://www.velocityreviews.com/forums/t587019-dvr-video-clip-player.html)

peter.vanbrussel@gmail.com 01-24-2008 07:11 PM

DVR / video clip player

Ik ben eigenlijk op zoek naar een sureplay idiot proof systeem waar ik
allerhande video clips (verschillende oorsprong) via mijn PC kan
opslepen (drag-n-drop like) en die ik via verschillende out put op een
no-nonsens manier naar high quality projector kan sturen.
Players zoals Creative Zen W blijven laag in resolutie en hebben
altijd de OSD menu's op je projectie... Enige tot nu toe zijn Pro-
level Hard disc oplossingen met prijzen a la 1500,00 EURO

Heeft iemand die naald in een hooiberg al gevonden?

Thanks,