Velocity Reviews

Velocity Reviews (http://www.velocityreviews.com/forums/index.php)
-   Computer Support (http://www.velocityreviews.com/forums/f33-computer-support.html)
-   -   vraag (http://www.velocityreviews.com/forums/t478712-vraag.html)

H. Herms 12-11-2006 05:18 PM

vraag

wanneer word mijn computer sneller zonder meer te betalen ,het stond in de
nieuwsbrief ,maar ik ben het vergetev,groetjesvanaf welke datum word het
sneller

Clogwog 12-11-2006 06:58 PM

Re: vraag

H. Herms wrote:
> wanneer word mijn computer sneller zonder meer te betalen ,het stond
> in de nieuwsbrief ,maar ik ben het vergetev,groetjesvanaf welke datum
> word het sneller

Jezus wat een stomme vraag, maar ik heb een goede bui vandaag, want anders
zou ik jou een zwarte aangelengde pukrukker noemen!
Hier moet je wezen, oliebol!
http://www.home.nl/abonnee/klantenservice/