Velocity Reviews

Velocity Reviews (http://www.velocityreviews.com/forums/index.php)
-   Perl (http://www.velocityreviews.com/forums/f17-perl.html)
-   -   Polskie fonty w Perl/tk (http://www.velocityreviews.com/forums/t24997-polskie-fonty-w-perl-tk.html)

news.tpi.pl 04-26-2004 12:22 PM

Polskie fonty w Perl/tk

Napisalem programik w Perl/Tk pod windows. We wszystkich widgetach używam
czcionki - "Arial 10 bold". Odpalając go pod WinXP wszystkie polskie znaki
sa prawidlowo wyświetlane. Jeżeli zaś uruchomię go na platformie WinNT 4.0
to wówczas nie mam polskich znaków. Jak sprawić, żeby za każdym razem byly
widoczne polskie znaki niezależnie od windowsa na którym go odpalę. Może w
jakieś lokalizacji umieścić plik z fontami o dolączać go w skrypcie przy
każdym uruchomieniu - lecz nie wiem jak to zrealizować. Jeżeli ktoś widzi
jakieś rozwiązanie to bardzo proszę o pomoc.