![]() |
thuis-server
Hallo,
Wie kan mij info verstrekken hoe ik van mijn tweede computer een server kan maken. Ik heb een homepage van 400mb en 2/3 wordt in beslag genomen door zip-bestanden,deze bestanden wil ik graag op mijn tweede computer plaatsen zodat ik ze bij de provider van mijn homepage weg kan halen. Hierdoor overschrijdt ik niet elke keer mijn data-limiet. Ik zit op de kabel en daar wisselt het IP-adres regelmatig hoe los ik dit op. Ook wil ik graag weten hoe ik het moet instellen met een router er tussen. En als iemand een zip-download dan ziet hij in zijn adresbalk het adres waar het vandaan komt en als hij dan een stukje weghaalt dan kan hij mijn hele map downloaden hoe los los ik dit op,moet ik van ieder zip-bestand een aparte account maken. Als er iemand is die mij kan helpen,graag. Groetjes van Homepage: www.henk-gerber.nl E-mail: jh.gerber@quicknet.nl |
Re: thuis-server
Jammer dat je deze vraag in het Nederlands heb gesteld. Het is een feit
dat iedereen die in deze groep op een Nederlandse post reageert heeft een schroef of twee los. De slimme jongens gebruiken alleen maar Engels. Had je gedacht om deze post te proberen in een van de twee honderd zoveel Nederlandstalige nieuwgroepen, b.v. news:nl.comp.hardware of nl.comp.overig of be.comp? Die drie zijn tamelijk druk. Er zijn ook groepen te vinden op news:nl.internet, maar ik heb geen idee of die veel gebruikt worden. Henk wrote: > > Hallo, > > Wie kan mij info verstrekken hoe ik van mijn tweede computer een server kan > maken. > Ik heb een homepage van 400mb en 2/3 wordt in beslag genomen door > zip-bestanden,deze bestanden wil ik graag op mijn tweede computer plaatsen > zodat ik ze bij de provider van mijn homepage weg kan halen. > Hierdoor overschrijdt ik niet elke keer mijn data-limiet. > Ik zit op de kabel en daar wisselt het IP-adres regelmatig hoe los ik dit > op. > Ook wil ik graag weten hoe ik het moet instellen met een router er tussen. > En als iemand een zip-download dan ziet hij in zijn adresbalk het adres waar > het vandaan komt en als hij dan een stukje weghaalt dan kan hij mijn hele > map downloaden hoe los los ik dit op,moet ik van ieder zip-bestand een > aparte account maken. > Als er iemand is die mij kan helpen,graag. > > Groetjes van > > Homepage: www.henk-gerber.nl > E-mail: jh.gerber@quicknet.nl |
Re: thuis-server
Wat een pech dat ik dan een Nederlander ben en niet slim want ik kan alleen
maar Nederlands praten. Dus ik begrijp hieruit dat slimme jongens de Nederlandse taal te min vinden of niet kunnen lezen. Dus dat is ook niet slim. Groetjes van Homepage: www.henk-gerber.nl E-mail: Henk Gerber "SgtMinor" <Sarge@the.old.folks.home.invalid> schreef in bericht news:401405C6.F13BC033@the.old.folks.home.invalid. .. > Jammer dat je deze vraag in het Nederlands heb gesteld. Het is een feit > dat iedereen die in deze groep op een Nederlandse post reageert heeft > een schroef of twee los. De slimme jongens gebruiken alleen maar > Engels. > > Had je gedacht om deze post te proberen in een van de twee honderd > zoveel Nederlandstalige nieuwgroepen, b.v. news:nl.comp.hardware of > nl.comp.overig of be.comp? Die drie zijn tamelijk druk. Er zijn ook > groepen te vinden op news:nl.internet, maar ik heb geen idee of die veel > gebruikt worden. > > Henk wrote: > > > > Hallo, > > > > Wie kan mij info verstrekken hoe ik van mijn tweede computer een server kan > > maken. > > Ik heb een homepage van 400mb en 2/3 wordt in beslag genomen door > > zip-bestanden,deze bestanden wil ik graag op mijn tweede computer plaatsen > > zodat ik ze bij de provider van mijn homepage weg kan halen. > > Hierdoor overschrijdt ik niet elke keer mijn data-limiet. > > Ik zit op de kabel en daar wisselt het IP-adres regelmatig hoe los ik dit > > op. > > Ook wil ik graag weten hoe ik het moet instellen met een router er tussen. > > En als iemand een zip-download dan ziet hij in zijn adresbalk het adres waar > > het vandaan komt en als hij dan een stukje weghaalt dan kan hij mijn hele > > map downloaden hoe los los ik dit op,moet ik van ieder zip-bestand een > > aparte account maken. > > Als er iemand is die mij kan helpen,graag. > > > > Groetjes van > > > > Homepage: www.henk-gerber.nl > > E-mail: jh.gerber@quicknet.nl |
| All times are GMT. The time now is 08:17 AM. |